Narrowcasting is bedoeld om een specifieke groep zoals bijvoorbeeld de bezoekers van uw bedrijf, sportclub of restaurant te informeren met een gerichte boodschap op maat. Door middel van digitale informatie op LED-schermen in uw organisatie kunt u uw gasten verwelkomen, bedrijfsfilms en -informatie weergeven en zo wachttijden veraangenamen.
Met onze spotlightsessies zoomen we in op een audiovisueel onderwerp. Een leuke en laagdrempelige manier om in een middag kennis te maken met een audiovisueel product.
In deze spotlightsessie leggen we u uit wat het verschil is tussen narrowcasting en digital signage en wat u er in uw organisatie mee kunt doen. In een middagprogramma van twee uur laten we u aan de hand van praktijkvoorbeelden mogelijkheden zien en geven we tips and tricks.
De beste manier om te ontdekken hoe audiovisuele installaties in de praktijk kunnen werken is om andere bedrijven te bezoeken. Bekijk onze referenties om ideeën op te doen of maak een afspraak voor een locatiebezoek.